
KR191129AZ_033.jpg

wr201127pr_7145.jpg
Na zakupach w sieci spędzimy w tym roku ok. 12 godzin. Co ciekawe aż 42% przychodów będzie pochodziło z zakupów dokonanych poprzez smartfony, co będzie ok. 5% wzrostem w porównaniu z poprzednim rokiem.

KR191129AZ_020.jpg
Według Adobe ze względu na wzrost kosztów logistycznych i zmniejszenie produkcji niektórych towarów (z uwagi na brak komponentów) klienci sklepów nie będą mogli spodziewać się aż tak dużych rabatów jak zwykle np. w czasie „Czarnego Piątku” czy „Cyfrowego Poniedziałku”, czyli dwóch bardzo popularnych na całym świecie dni wyprzedażowych.

KR191129AZ_055.jpg
Konsumenci muszą jednak uważać, zanim zdecydują się skorzystać z szumnej promocji „-50%". Na przełomie listopada i grudnia poprzedniego roku Agencja.com wspólnie z CENTEO przeprowadziła bowiem badanie, z którego wynikało, że aż 26% sklepów e-commerce podniosło ceny za swoje produkty w okresie poprzedzającym najgorętszy okres wyprzedaży świątecznych.