
Julia Wieniawa-Narkiewicz, aktorka, piosenkarka
Poza aktorstwem próbowała swoich sił w biznesie, tworząc markę kosmetyczną i odzieżową.
W 2020 r. współtworzyła firmę Jusse cosmetics. Produkty miały na celu podkreślenie urody, a niej zamalowanie, dlatego w kolekcjach dominowały beże i pastelowe róże. Łączyły również właściwości upiększające z odżywczymi, regenerującymi i pielęgnującymi. Wieniawa jednak już rok później zdecydowała się na wycofanie swoich udziałów. Powodem tej decyzji była różnica w wizji prowadzenia firmy między nią a jej wspólnikami.
Pod koniec 2020 r. na rynku pojawiło się przedsiębiorstwo odzieżowe Lemiss, specjalizujące się w sprzedaży minimalistycznych ubrań sportowych i do noszenia na co dzień. Marka szybko zdobyła popularność dzięki unikalnym projektom i wysokiej jakości materiałom. Jednak w październiku 2022 r. w magazynie firmowym w Warszawie wybuchł pożar, który zmusił właścicielki do tymczasowego zawieszenia sprzedaży i wysyłek. Lemiss do tej pory nie została odbudowana, lecz Wieniawa podkreśla, iż wkrótce powróci i to "ze zdwojoną mocą".

Katarzyna Paciorek, streamerka i influencerka
Katarzyna Paciorek, znana jako KASIX, właśnie rozpoczęła współpracę z firmą EUVIC, specjalizującą się w rozwoju biznesu i IT. Dzięki niej udało jej się uruchomić innowacyjną platformę marketingową, która łączy reklamodawców z twórcami cyfrowymi poprzez media społecznościowe.
Firma Influence That Matters, z siedzibą w Warszawie, przez cały 2023 r. pracowała nad stworzeniem narzędzia cyfrowego o nazwie ITM. Teraz oferuje ono zaawansowane analizy i możliwość automatyzacji kampanii reklamowych, co pozwala na standaryzację i ujednolicenie procesów zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.
Platforma ITM zdobyła blisko 4 miliony złotych dofinansowania od funduszu Arkley Brinc VC, który inwestuje do miliona dolarów w innowacyjne technologie, koncentrując się na start-upach sprzętowych w Polsce.
Katarzyna Paciorek zdobyła doświadczenie w pracy nad kampaniami marketingowymi, współpracując z takimi gigantami jak Netflix, Coca-Cola, Disney, Riot Games, Adidas i Nintendo. Dzięki temu poznała specyfikę rynku i zauważyła brak scalonego systemu, co skłoniło ją do stworzenia ITM.

Tomasz Działowy, youtuber, influencer, raper
W 2011 r. rozpoczął swoją przygodę z tworzeniem filmów poświęconych grom komputerowym, które publikował na YouTube. W 2014 r. wydał swój debiutancki album pt. "Jeden", który znalazł 1,5 tys. nabywców. Rok później, we współpracy z DJ-em Remo, nagrał piosenkę „Bombsite A”, w której gościnnie wystąpiła youtuberka Weronika „Mamiko” Heck. Singiel uzyskał status trzykrotnej platynowej płyty.
Od 2014 r. prowadzi przedsiębiorstwo Vidmo, które specjalizuje się w prowadzeniu kanałów na platformie YouTube oraz w public relations. Jest także większościowym udziałowcem agencji kreatywnej Vidmo, realizującej kampanie reklamowe dla firm oraz zarządza i wspiera rozwój kanałów na YouTube, w tym popularnego programu "Mniej Więcej". W 2023 r. poszerzył swoje portfolio biznesowe, zostając współwłaścicielem klubu sztuk walk „Hunter”.
W 2017 r. zainicjował internetowy talk-show "Lekko nie będzie", który można oglądać na YouTube oraz w serwisie Ipla. W 2018 r. został ambasadorem drużyny E-Sportowej AGO Esports i założył kanał x-kom AGO.

Julia Kamińska, aktorka
Własny biznes postanowiła otworzyć w 2018 r. Tak na warszawskim śródmieściu powstał salon fryzjerski i masażu pod nazwą Spiękniej.
Jak mówi Julia Kamińska, inspiracją były jej babcie - jedna z nich często czesała jej długie włosy, co sprawiało aktorce olbrzymią przyjemność. Druga natomiast ukończyła kilka kursów fryzjerskich i to na wnuczce trenowała między innymi robienie trwałej.
Serialowa Brzydula dodaje, iż zawsze lubiła dotykać włosów, ponieważ czuła, że jest w tym coś magicznego.
Aktorka pewne czynności, np. masaż głowy czy jej mycie, wykonywała sama. Warto dodać, iż salon nie był zarezerwowany jedynie dla gwiazd - każdy mógł zapisać się na wizytę.
W czasie lockdownu, mimo zamknięcia, pracownicy Spiękniej pomagali klientom zadbać o włosy, udzielając im rad na odległość.
W 2023 r. Kamińska podjęła decyzję o sprzedaży zakładu fryzjerskiego, by skupić się na karierze artystycznej. Wtedy, poza aktorstwem, zaczęła rozwijać się również wokalnie w popularnym programie Polsatu. Zapewniła jednak, iż zamierza nadal odwiedzać swój dawny salon.