
"Wybór rzeczy z drugiej ręki zaczyna być trendem, który przede wszystkim kreują milenialsi. Konsumenci głośno sygnalizują swoją potrzebę indywidualizacji – zależy im na jakości i nieszablonowości. Produkowane masowo ubrania i dodatki zaczynają im nie wystarczać. Do wyrażenia siebie coraz chętniej wybierają produkty vintage."

"Wybór rzeczy z drugiej ręki zaczyna być trendem, który przede wszystkim kreują milenialsi. Konsumenci głośno sygnalizują swoją potrzebę indywidualizacji – zależy im na jakości i nieszablonowości. Produkowane masowo ubrania i dodatki zaczynają im nie wystarczać. Do wyrażenia siebie coraz chętniej wybierają produkty vintage."

"Wybór rzeczy z drugiej ręki zaczyna być trendem, który przede wszystkim kreują milenialsi. Konsumenci głośno sygnalizują swoją potrzebę indywidualizacji – zależy im na jakości i nieszablonowości. Produkowane masowo ubrania i dodatki zaczynają im nie wystarczać. Do wyrażenia siebie coraz chętniej wybierają produkty vintage."