1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Marki powinny myśleć zatem o konsumentach jako o jednostkach...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Marki powinny myśleć zatem o konsumentach jako o jednostkach i sprzedawać produkty tak, by klienci mogli się z nimi identyfikować. Dzięki temu klienci poczują, że produkt wnosi pewną wartość do ich życia, że mogą zaufać marce. Klienci wracają do tych firm, które będą ich traktować poważnie i wyjątkowo.

2 z 4
W czasach, gdy klienci są bardzo świadomi swoich potrzeb i...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

W czasach, gdy klienci są bardzo świadomi swoich potrzeb i sami stają się kreatorami własnego stylu, indywidualne podejście firm do każdego klienta jest niezbędne do prowadzenia rentownego biznesu. Personalizacja ich doświadczeń polega na zrozumieniu tego, co jest dla nich najważniejsze, i zaoferowaniu produktów pasujących do ich niepowtarzalnego stylu.

3 z 4
To już nieuniknione. Marki i sprzedawcy muszą wyróżnić się...
fot. Paweł Relikowski / Polska Press

To już nieuniknione. Marki i sprzedawcy muszą wyróżnić się spośród konkurencji poprzez doświadczenia klienta, a ci stają się coraz bardziej wymagający. Według badania przeprowadzonego przez McKinsey aż 71 proc. użytkowników oczekuje personalizacji, a 76 proc. jest rozczarowanych, gdy wrażenia z zakupów są nieoptymalne.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Polecamy

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"