1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Adam Wojnar/Polska Press
KR181220AW_007.JPG
Wiemy, kiedy Polacy zrobią największe zakupy spożywcze przed świętami. 33% ankietowanych dokona ich na tydzień przed Bożym Narodzeniem. Z kolei 22% respondentów zamierza kupować na kilka dni przed świętami.
2 z 4

fot. Adam Wojnar/Polska Press
KR181220AW_060.JPG
Nie bez znaczenia jest też to, że ludzie po prostu pracują. Koniec roku i perspektywa świąt podgrzewają temperaturę pracy w firmach, co przesuwa decyzje o rozpoczęciu przygotowań zakupów.
3 z 4

fot. Adam Wojnar/Polska Press
KR181220AW_015.JPG
Cena zawsze była ważna, a w czasie rekordowej inflacji – tym bardziej taką jest. Jednak to nie znaczy, że nie liczy się jakość, której ludzie poszukują. Klienci chcą za nią zapłacić mniej. Szukają spełnienia zasady price pro value na jak najkorzystniejszym poziomie.