1 z 3
Przewijaj galerię w dół
Polacy nie mogą się przekonać do zakupów spożywczych online....
fot. Konrad Kozłowski/Polska Press

Polacy nie mogą się przekonać do zakupów spożywczych online. Żywność to kategoria zakupowa, którą najchętniej kupujemy w sklepach stacjonarnych (83 proc.). Najchętniej drogą online kupujemy książki (55 proc.), elektronikę (46 proc.) i ubrania (31 proc.).

2 z 3
Polacy nie mogą się przekonać do zakupów spożywczych online....
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Polacy nie mogą się przekonać do zakupów spożywczych online. Żywność to kategoria zakupowa, którą najchętniej kupujemy w sklepach stacjonarnych (83 proc.). Najchętniej drogą online kupujemy książki (55 proc.), elektronikę (46 proc.) i ubrania (31 proc.).

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Polecamy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Węgiel odchodzi, a Śląsk rośnie – na EKG o energetycznych przemianach regionu

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków