1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Polska Press
Połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę a 77 proc. planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych – głównie dyskontach (93 proc.!: Biedronka, Lidl) przy czym aż 80 proc. będzie czekać na promocje.
2 z 4

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Polska Press
Połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę a 77 proc. planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych – głównie dyskontach (93 proc.!: Biedronka, Lidl) przy czym aż 80 proc. będzie czekać na promocje.
3 z 4

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Polska Press
Połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę a 77 proc. planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych – głównie dyskontach (93 proc.!: Biedronka, Lidl) przy czym aż 80 proc. będzie czekać na promocje.