5 z 12
Z prowadzonych niezależnie badań wynika, że większość...
fot. Karolina Grabowska/ Pexels.com

Podanie informacji o zarobkach

Z prowadzonych niezależnie badań wynika, że większość pracowników chciałaby znaleźć informacje o zarobkach w ogłoszeniu o pracę. Takie rozwiązanie rekomenduje także Komisja Europejska.

Podawanie widełek związanych z wynagrodzeniem to praktyka stosowana często w branży IT, ale sprawdza się również w innych branżach. Informacje o wynagrodzeniach podaje m.in. Deichmann-Obuwie. Rekruterzy z tej firmy zauważlyli, że odkąd ujawnili proponowane stawki rzadziej dochodzi do sytuacji, w której kandydat do pracy nie pojawia się na umówionym spotkaniu.

6 z 12
Kandydatów do pracy bardzo irytują ogólne hasła, które...
fot. Black Ice/ Pexels.com

Konkrety, a nie mgliste obietnice

Kandydatów do pracy bardzo irytują ogólne hasła, które niewiele wnoszą do ich wiedzy na temat pracy w danej organizacji. Przykładowo, zamiast pisać o szerokich możliwościach rozwoju, lepiej jest wymienić możliwość nauki języków, dostęp do platformy ze szkoleniami online itp. Pozytywnie zostanie też odebrany opis ścieżki rozwoju w danym przedsiębiortwie.

7 z 12
Już 8 na 10 pracowników zawsze lub często sprawdza...
fot. Paweł Młodkowski/ Giant Office

Informacje o pracodawcy

Już 8 na 10 pracowników zawsze lub często sprawdza informacje o potencjalnym pracodawcy - wynika z badania Pracuj.pl "Percepcja wizerunku pracodawcy w oczach kandydatów". Podanie informacje o przedsiębiorstwie w ogłoszeniu o pracę z pewnością zostanie pozytywnie odebrane.

8 z 12
Kandydaci do pracy często poszukują opinii pracowników na...
fot. Julia M Cameron/ Pexels.com

Historie pracowników online

Kandydaci do pracy często poszukują opinii pracowników na temat miejsca pracy. W wyrobieniu sobie opinii na temat przyszłych pracowników mogą im pomóc nagrania z osobami, które pracują w różnych oddziałach organizacji. Takie filmy udostępnia m.in. Heineken. PORTA KMI POLAND umożliwia wirtualne zwiedzanie biura i poznawanie pracowników z różnych działów, a Jysk pokazuje pracę od podszewki.

Pozostały jeszcze 3 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Zobacz również

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu