
Rekruterzy odrzucają CV, które nie są czytelne. Natomiast te charakteryzujące się oryginalnym wyglądem przyciągają wzrok i wzbudzają zainteresowanie. Jeżeli przygotujesz CV, które będzie wyróżniało się na tle konkurencji, istnieje większa szansa na to, że rekruter zapozna się z nim w pierwszej kolejności.
Sprawdź aktualne oferty pracy

Rekruterzy wychwytują w CV słowa kluczowe, np. te związane z daną branżą lub stanowiskiem, na które szukają pracownika. I tak, w przypadku sprzedaży bezpośredniej w CV mogą procentować takie frazy, jak „B2B”, „cele” czy „obsługa klienta”.
Sprawdź aktualne oferty pracy

Dla rekruterów liczy się konkretne doświadczenie oraz wiedza praktyczna kandydata. Osoby bez doświadczenia zawodowego mogą zyskać w oczach rekrutera na przynależności do kół naukowych czy organizacji pozarządowych.
Sprawdź aktualne oferty pracy

Rekruter potrafi zrazić się do kandydata, jeżeli znajdzie w jego CV błędy lub literówki. Zwraca także uwagę na język, jakim posługuje się kandydat – dobór słownictwa czy unikanie mowy potocznej.
Sprawdź aktualne oferty pracy