
Komunikuj się - bądź sympatyczny
Poznaj firmę od podstaw. Nawiązuj znajomości nie tylko z osobami z Twojego działu, ale również z pracownikami z innych departamentów, na przykład księgowości czy IT. Daj się poznać jako osoba sympatyczna i kontaktowa. To sprawi, że praca będzie nie tylko łatwiejsza, ale i przyjemniejsza.

Integruj się
Warto też uczestniczyć w spotkaniach organizowanych przez współpracowników poza pracą. Szybciej poznamy innych i łatwiej zintegrujemy się z zespołem. Takie spotkania niosą jednak pewne ryzyko. Im zabawa dłużej trwa, tym współpracownicy stają się bardziej wylewni i skłonni do zwierzeń.

Integruj się, ale nie plotkuj
Nie daj się wciągnąć w biurowe plotki. Nie dopytuj o konflikty i nie szukaj sensacji.

Planuj każdy dzień
O pracy w korporacji krąży wiele obiegowych opinii dotyczących licznych nadgodzin, czy poświęcania na pracę weekendów.