1 z 5
Przewijaj galerię w dół

fot. Fot. Joanna Urbaniec/Polska Press
Prezenty dla pracowników
Niektóre firmy rezygnują z wręczania prezentów pracownikom, argumentując to wysokimi kosztami lub dodatkowymi obowiązkami związanymi z organizacją upominków. Czy słusznie?
2 z 5

fot. Wyjątkowy prezent
Ważnym aspektem jest czas, jaki ludzie poświęcają na wybór idealnego podarunku – aż 62% respondentów deklaruje, że nie liczy się z jego ilością, gotowi są spędzić nawet kilka dni na poszukiwaniu czegoś wyjątkowego.
3 z 5

fot. Wyjątkowy prezent
Wyniki ankiety „Świąteczne prezenty - zwyczaje i preferencje Polek i Polaków” wyraźnie pokazują, że najważniejsze jest, by prezent był dopasowany do osoby, która go otrzyma.
4 z 5

fot. Wyjątkowy prezent
Coraz więcej osób wybiera niematerialne formy prezentów, takie jak vouchery na doświadczenia czy warsztaty.