
Korporacyjne zasady
Wiele zależy od atmosfery w firmie – mniejsze, zgrane zespoły są zazwyczaj bardziej otwarte na media społecznościowe. Korporacje zaś mogą mieć nawet spisane zasady w tej sprawie.

Zakaz kontaktów
Warto dowiedzieć się w dziale HR lub zapytać współpracowników, czy firma nie zabrania przełożonym kontaktów z podwładnymi w sieci. Jeśli szef ma wśród znajomych twoich współpracowników, nie powinien odebrać źle zaproszenia od ciebie.

Chroń swój wizerunek
Zanim dasz przełożonemu dostęp do swojego profilu na Facebooku, dokładnie go obejrzyj. Warto usunąć albo odznaczyć się ze zdjęć, które stawiają nas w niekorzystnym świetle.

Zakrapiana impreza
Fotografia z eleganckiej kolacji, na której wznosi się toast kieliszkiem wina jest w porządku. Ale zdjęcia z mocno zakrapianej imprezy z butelką piwa w ręku – niekoniecznie.