5 z 10

fot. Pawel Relikowski / Polska Press
Łącznie zidentyfikowano około 20 różnych typów promocji. Najczęściej pojawiała się promocja cenowa, która występowała w aż 23,6% projektów. Dość wysoki procent zanotowały też inne promocje takie jak, chociażby: notarialna gwarancja ceny (11,5%), harmonogram płatności (10,7%) czy miejsce postojowe (9,1%). Najmniejsze zainteresowanie dotyczyło takich upustów jak komórka lokatorska (0,9%), akt notarialny gratis (1,2%) oraz promocja na wykończenie (2,6%).
6 z 10
![Black Friday u deweloperów. Już jest - co trzeci sprzedaje nowe mieszkania w promocji, najwyższa obniżka to 100 tysięcy złotych [1.11.2022]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/4e/61/635f8a879921b_o_xlarge.jpg)
fot. mat. prasowe REDNET Consulting
7 z 10

fot. Karolina Misztal/Polska Press
Najpopularniejsze z wszystkich promocji – cenowe, odnotowano, w co czwartej badanej inwestycji. Były one przyznawane poszczególnym mieszkaniom w konkretnych przedsięwzięciach.
8 z 10
![Black Friday u deweloperów. Już jest - co trzeci sprzedaje nowe mieszkania w promocji, najwyższa obniżka to 100 tysięcy złotych [1.11.2022]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/0d/ef/635f8a9fabf74_o_xlarge.jpg)
fot. mat. prasowe REDNET Consulting