Chcesz zostać testerem nowych produktów Biedronki?

Redakcja
Archiwum
To klienci wybiorą, które produkty trafią na półki.

Wystartował nowy projekt sieci Biedronka - Testujemy, w ramach którego klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka.

Aby zostać testerem, należy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach i rankingach. Spośród zarejestrowanych osób, 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu.

Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem "Zwycięzca testujemy.biedronka.pl". Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi.
 

Źródło: Informacja prasowa Biedronki

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Chcesz zostać testerem nowych produktów Biedronki? - Gazeta Pomorska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
MarcinP
Wesoło, przeczytajcie regulamin tej ich inicjatywy. Za jakieś tam próbki Biedronka przejmuje prawo do wykorzystywania wypowiedzi testerów, de facto do możliwości wykorzystywania ich i przerabiania na teksty reklamowe. Testerzy to tacy darmowi copywriterzy. A Biedronka nic imnie zapłaci. Wyjątki z regulaminu:"4. Uczestnik upoważnia Organizatora i wyraża zgodę na dokonywanie przezOrganizatora opracowań Utworu w toku korzystania przez Organizatora z Utworu. Wrazie gdyby przeróbki i inne opracowania Utworu, stanowić będą przedmiotzależnych praw autorskich, Uczestnik wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystaniez takiego przedmiotu przez Organizatora. Ponadto Uczestnik przenosi naOrganizatora prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich orazwyraża zgodę na udostępnianie Utworu anonimowo, a także zobowiązuje się, że niebędzie wykonywał w stosunku do Utworu autorskich praw osobistych.
 
5. Za uczestnictwo w Badaniach oraz przeniesienie na Organizatora prawwskazanych powyżej, Uczestnikowi nie przysługuje wynagrodzenie."
J
Jegomość
Przeczytaj uważnie regulamin zanim zostaniesz testerem biedronkiDane ma nie Biedronka a
REGULAMIN SERWISU „Testujemy”§ 1.DEFINICJE1. Organizator lub Administrator- Agencja Reklamowa Marketing Plus P.Kurowski, A. Selak sp.j. z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 30-106), przy ulicySenatorskiej 15, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego RejestruSądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia wKrakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numeremKRS 0000236767, NIP 6772251403
§ 4. DANE OSOBOWE1. Użytkownicy Serwisu, poprzez dokonanie akceptacji określonej w §3 pkt 2 lit. bwyrażają zgodę na wykorzystanie przez Administratora ich danych osobowych dlacelów związanych z prowadzeniem Serwisu, realizacją Badań oraz innych działańniezbędnych do wypełnienia obowiązków Organizatora wynikających z niniejszegoRegulaminu, na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 j.t.), - dalej zwanej ustawą.2. Administratorem danych osobowych jest Organizator - Agencja ReklamowaMarketing Plus P. Kurowski, A. Selak sp.j. z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 30-106), przy ulicy Senatorskiej 15, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia wKrakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numeremKRS 0000236767, NIP 677225140
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu