5 z 9

fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.
6 z 9

fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.
7 z 9

fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.
8 z 9

fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press
Ekspert wymienia trzy grupy działań prośrodowiskowych. Jego zdaniem najłatwiejsze to tak naprawdę uświadamianie i edukacja konsumentów.