5 z 9
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie...
fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press

Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.

6 z 9
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie...
fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press

Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.

7 z 9
Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie...
fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press

Rośnie świadomość konsumentów tego co się dzieje na świecie i tego, że wpływ człowieka na środowisko jest zdecydowanie negatywny i to on powoduje zmiany w środowisku.

8 z 9
Ekspert wymienia trzy grupy działań prośrodowiskowych. Jego...
fot. fot. Andrzej Banas/ Polska Press

Ekspert wymienia trzy grupy działań prośrodowiskowych. Jego zdaniem najłatwiejsze to tak naprawdę uświadamianie i edukacja konsumentów.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Zobacz również

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną