5 z 16

fot. unsplash
Rozmowa o problemach
W najlepszych zespołach zdarzają się kłótnie. Ważne jest jednak to, aby nie pozostawiać niedomówień i nierozwiązanych spraw. Spory powinny być omówione i zażegnane. Ważne jest wyciągnięcie wniosków, aby takie sytuacje się nie powtarzały.
6 z 16

fot. unsplash
Równe traktowanie
Ileż jest nierówności – skarżą się pracownicy. Niestety, ale szefowie bardzo nierówno rozdają obowiązki i przywileje. Trudno funkcjonować w zespole, w którym wyróżniane są tylko wybrane osoby z zespołu.
7 z 16

fot. unsplash
Sztuka dawania benefitów
Pracownicy lubią być doceniani i nie warto im tego skąpić. Jednak zwracają oni uwagę także na formę dawania nagród.
8 z 16

fot. unsplash
Transakcja wiązana, zamiast premii
Jeśli dostając premię pracownik słyszy, że teraz będzie musiał być non stop pod telefonem, ma ochotę oddać szefowi te pieniądze.