1 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na...
fot. Łukasz Kaczanowski/Polska Press

Dzięki aplikacjom mobilnym już dwóch na trzech Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Jakich oczekujemy korzyści?

LU201128LK_038.JPG

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na zapisywanie się do programów lojalnościowych są Polki niż Polacy. Mężczyźni z reguły korzystają z nich na stacjach paliw, kobiety z ich pomocą kupują w sklepach odzieżowych, obuwniczych i w drogeriach, a także w hipermarketach i dyskontach. Najchętniej z programów lojalnościowych korzystają osoby młode, w wieku 26-35 lat.

Zobacz również

Korona gra na Suzuki Arenie z Piastem. Kolejny ważny mecz o utrzymanie

Korona gra na Suzuki Arenie z Piastem. Kolejny ważny mecz o utrzymanie

Pierwszomajowy marsz z hasłami "Mniej pracy, więcej życia". Polacy pracują za długo

NOWE
Pierwszomajowy marsz z hasłami "Mniej pracy, więcej życia". Polacy pracują za długo

Polecamy

Całemu narodowi kazano zamienić piwnice w schrony. Strach przed atakiem Putina

Całemu narodowi kazano zamienić piwnice w schrony. Strach przed atakiem Putina

Strajki pracowników transportu paraliżują Ateny w Święto Pracy

Strajki pracowników transportu paraliżują Ateny w Święto Pracy

Bielska artystka zatrzymana z narkotykami o wartości 1,3 mln zł. Przebywa w areszcie

Bielska artystka zatrzymana z narkotykami o wartości 1,3 mln zł. Przebywa w areszcie