2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Dzięki aplikacjom mobilnym już dwóch na trzech Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Jakich oczekujemy korzyści?

WA180920SS_034.jpg

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na zapisywanie się do programów lojalnościowych są Polki niż Polacy. Mężczyźni z reguły korzystają z nich na stacjach paliw, kobiety z ich pomocą kupują w sklepach odzieżowych, obuwniczych i w drogeriach, a także w hipermarketach i dyskontach. Najchętniej z programów lojalnościowych korzystają osoby młode, w wieku 26-35 lat.

Zobacz również

Olsztyn Jurajski świętował 20-lecie w UE. Zobacz zdjęcia i video

Olsztyn Jurajski świętował 20-lecie w UE. Zobacz zdjęcia i video

Najlepsze miejsca na grilla w Lublinie. Sprawdź, gdzie grillowanie jest dozwolone

Najlepsze miejsca na grilla w Lublinie. Sprawdź, gdzie grillowanie jest dozwolone

Polecamy

Ukraińcy szykują się do kluczowej akcji. Byłby to ogromny cios dla Rosji

Ukraińcy szykują się do kluczowej akcji. Byłby to ogromny cios dla Rosji

To może wywołać wojnę atomową. Alarmujący wynik badań

To może wywołać wojnę atomową. Alarmujący wynik badań

Flaga Polski na Koloseum. Włochy uczciły rocznicę historycznego rozszerzenia UE

Flaga Polski na Koloseum. Włochy uczciły rocznicę historycznego rozszerzenia UE