3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Dzięki aplikacjom mobilnym już dwóch na trzech Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Jakich oczekujemy korzyści?

WA180920SS_037.jpg

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że bardziej otwarte na zapisywanie się do programów lojalnościowych są Polki niż Polacy. Mężczyźni z reguły korzystają z nich na stacjach paliw, kobiety z ich pomocą kupują w sklepach odzieżowych, obuwniczych i w drogeriach, a także w hipermarketach i dyskontach. Najchętniej z programów lojalnościowych korzystają osoby młode, w wieku 26-35 lat.

Zobacz również

Majówka na sportowo. Aktywnie spędzili wolny czas

NOWE
Majówka na sportowo. Aktywnie spędzili wolny czas

IV liga. Wisła II Kraków wygrała w Oświęcimiu z Unią. Gol Kuziemki „palce lizać”

IV liga. Wisła II Kraków wygrała w Oświęcimiu z Unią. Gol Kuziemki „palce lizać”

Polecamy

Europa planuje nowy „parasol nuklearny”. Z czego by się składał?

Europa planuje nowy „parasol nuklearny”. Z czego by się składał?

Nie musisz mieć aż takiego auta, by zarekwirowało je wojsko

Nie musisz mieć aż takiego auta, by zarekwirowało je wojsko

Atak szaleńca. Jest śmiertelna ofiara i wielu rannych - WIDEO

NOWE FAKTY
Atak szaleńca. Jest śmiertelna ofiara i wielu rannych - WIDEO