5 z 10
Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich...
fot. Sylvia Dabrowa/ Polska Press

Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Średnia kwota przeznaczona na zakup wynosi około 1150 zł.

6 z 10
Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich...
fot. Oskar Nowak/ Polska Press

Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Średnia kwota przeznaczona na zakup wynosi około 1150 zł.

7 z 10
Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich...
fot. Szymon Starnawski/ Polska Press

Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Średnia kwota przeznaczona na zakup wynosi około 1150 zł.

8 z 10
Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich...
fot. Pawel Relikowski/ Polska Press

Konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Średnia kwota przeznaczona na zakup wynosi około 1150 zł.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Zobacz również

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu