1 z 14
Przewijaj galerię w dół
Ekspert: Konsekwentne działanie sieci handlowych, precyzyjne...
fot. Krzysztof Szymczak / Polska Press

Ekspert: Konsekwentne działanie sieci handlowych, precyzyjne dopasowywanie oferty do oczekiwań klientów i budowanie pożądanego wizerunku pozwalają na zajmowanie pozycji lidera wśród stale rosnącej i umacniającej się konkurencji – nawet pomimo inflacji i rosnących cen produktów. Jednocześnie bardzo wyraźne jest także to, że polski konsument jest coraz bardziej świadomy, jego oczekiwania są sprecyzowane, a zakupów dokonuje w przemyślany sposób.

2 z 14
Lidl najpopularniejszym miejscem zakupów w Polsce...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Lidl najpopularniejszym miejscem zakupów w Polsce

Mimo spadku o 7,87 p.p. względem poprzedniego roku, Lidl po raz trzeci z rzędu utrzymała pozycję lidera, a liczba list zakupów Listonic realizowanych w Lidlu wzrosła dwukrotnie. Wysoki budżet reklamowy, przemyślana strategia, rozwój marek własnych oraz inwestycje w poszerzanie asortymentu sklepu internetowego i doskonalenie aplikacji lojalnościowej – to wszystko sprawiło, że rzesze konsumentów chciały wracać na zakupy właśnie do Lidla.

3 z 14
Źródło: VII edycja „Rankingu popularności sieci handlowych w...
fot. mat. prasowe Listonic

Źródło: VII edycja „Rankingu popularności sieci handlowych w Polsce”

4 z 14
Drugie miejsce dla Biedronki...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Drugie miejsce dla Biedronki

Dbając o bezpieczeństwo klientów i pracowników w pandemii, portugalska sieć postawiła na automatyzację i obecnie w swoich sklepach posiada 6 000 kas samoobsługowych. Oprócz nieustannego rozwoju marek własnych, dużym sukcesem. okazała się akcja lojalnościowa Biedronki „Gang Swojaków” oraz akcja edukacyjna we współpracy z National Geographic o zagrożonych gatunkach zwierząt. Sympatię klientów zyskała także kampania „Kupuj, co polskie” – promowanie polskości było najważniejszym elementem strategii Biedronki w 2021.

Pozostało jeszcze 9 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Jesteśmy w okresie przedwojennym. Cyberczołgi są tuż za rogiem

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian

Mentalna transformacja kluczem do adaptacji w erze szybkich zmian