5 z 9
W sklepach Auchan znalazły się 4 produkty w cenach...
fot. Mariusz Kapała/ Polska Press

Podium najtańszych sklepów zamyka Auchan

W sklepach Auchan znalazły się 4 produkty w cenach minimalnych na 40 analizowanych.

6 z 9
Różnice w średniej cenie koszyka między pierwszym, a drugim...
fot. Mateusz Bosiacki/ Polska Press

Polomarket z najwyższymi cenami

Różnice w średniej cenie koszyka między pierwszym, a drugim i trzecim sklepem w rankingu wyniosły odpowiednio więcej o 4,93 zł (Lidl) i 9,51 zł (Auchan). Najwyższą wartość koszyka zakupowego we wrześniu 2023 r. odnotowało w sieci POLOmarket, gdzie za analizowany zestaw produktów trzeba było zapłacić 318,15 zł.

7 z 9
Najwięcej najdroższych badanych produktów (19) można było we...
fot. Wojciech Wojtkielewicz/ Polska Press

Najwięcej najdroższych badanych produktów (19) można było we wrześniu br. znaleźć w sieci Netto. Kolejno znalazły się Intermarché i POLOmarket (po 7 produktów), a następnie E.Leclerc (6 produktów) i Carrefour (5 produktów), Makro Cash & Carry (3 produkty) oraz sklepy ALDI, Biedronka, Dino, Kaufland i Selgros Cash & Carry z 2 produktami z najwyższą ceną spośród 40 analizowanych.

8 z 9
Wśród kategorii sieci tradycyjnych, najtańsze zakupy można...
fot. ASM Sales Force Agency

Najtańsze zakupy w dyskontach

Wśród kategorii sieci tradycyjnych, najtańsze zakupy można było ponownie zrobić w dyskontach - 263,95 zł. Natomiast w zestawieniu kanałów sprzedaży najwyższe, średnie ceny badanych produktów w koszyku zakupowym odnotowano w e-grocery - 355,07 zł. We wrześniu 2023 r. za zakupy online płaciliśmy o 0,84 zł mniej niż przed miesiącem. Natomiast najtańsze zakupy (285,05 zł) można było zrobić w sklepach tradycyjnych, czyli sieciach prowadzących sprzedaż stacjonarną.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Zobacz również

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił