5 z 10
Choć wyprawka jest dobierana wspólnie, to jednak widoczne są...
fot. Grzegorz Dembiński / Polska Press

Choć wyprawka jest dobierana wspólnie, to jednak widoczne są różnice w podejściu do jej elementów. Dzieci – zdaniem rodziców – wybierają po prostu to, co im się podoba. Na pierwszym miejscu stawiają wygląd przyborów szkolnych. Przykładają też dużą wagę do wzorów i marki produktów, jak również kierują się aktualną modą i trendami. Dla rodziców natomiast najważniejsze są: jakość, odpowiednia cena, funkcjonalność, atrakcyjny wygląd i bezpieczeństwo.

6 z 10
Ile trzeba w tym roku wydać na wyprawkę szkolną, co podrożało najbardziej? Czas na kupno zeszytów, przyborów i podręczników
fot. mat. prasowe Empik
7 z 10
Ponad połowa opiekunów zamierza wymienić dziecku podstawowe...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

Ponad połowa opiekunów zamierza wymienić dziecku podstawowe elementy wyprawki: plecak i piórnik. W tym roku rodzice podchodzą do jej kompletowania z mniejszą spontanicznością. W przypadku niektórych produktów, takich jak podręczniki, tornister czy odzież, wzrost liczby respondentów planujących zakupy z wyprzedzeniem sięga +7 p.p. rok do roku.

8 z 10
Ile trzeba w tym roku wydać na wyprawkę szkolną, co podrożało najbardziej? Czas na kupno zeszytów, przyborów i podręczników
fot. mat. prasowe Empik
Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Zobacz również

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił