
Promuj swoją markę w sieci
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.
Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

Zrób relację na Instagramie
Inną formę autopromocji stanowi relacja na żywo na Instagramie. Użytkownik może udostępnić na okres 24 godzin krótką prezentację związaną z danym zagadnieniem, np. fragmenty swojej książki pozwalające usystematyzować wiedzę z danego obszaru.

Przygotuj kurs na Udemy
Ze względu na epidemię koronawirusa zyskały na popularności platformy e-learningowe, np. Udemy i Pluralsight. Warto przygotować krótki, nawet kilkugodzinny kurs promujący z dziedziny interesującej internautów. Może on dotyczyć obsługi popularnego programu czy rozwijania umiejętności miękkich.

Zaktualizuj swój profil na LinkedIn
Ważny aspekt autopromocji stanowi profil na LinkedIn. Powinien on być przygotowany zgodnie z aktualnymi standardami serwisu. Ważne, aby w nagłówku znalazły się słowa kluczowe opisujące naszą działalność. Dorze jest również publikować artykuły na LinkedIn oraz udzielać się w grupach.