5 z 15
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to...
fot. Pxhere.com

Promuj swoją markę w sieci

Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.

Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

6 z 15
Inną formę autopromocji stanowi relacja na żywo na...
fot. Christian Wiediger/ Unsplash.com

Zrób relację na Instagramie

Inną formę autopromocji stanowi relacja na żywo na Instagramie. Użytkownik może udostępnić na okres 24 godzin krótką prezentację związaną z danym zagadnieniem, np. fragmenty swojej książki pozwalające usystematyzować wiedzę z danego obszaru.

7 z 15
Ze względu na epidemię koronawirusa zyskały na popularności...
fot. Pxhere.com

Przygotuj kurs na Udemy

Ze względu na epidemię koronawirusa zyskały na popularności platformy e-learningowe, np. Udemy i Pluralsight. Warto przygotować krótki, nawet kilkugodzinny kurs promujący z dziedziny interesującej internautów. Może on dotyczyć obsługi popularnego programu czy rozwijania umiejętności miękkich.

8 z 15
Ważny aspekt autopromocji stanowi profil na LinkedIn....
fot. Pxhere.com

Zaktualizuj swój profil na LinkedIn

Ważny aspekt autopromocji stanowi profil na LinkedIn. Powinien on być przygotowany zgodnie z aktualnymi standardami serwisu. Ważne, aby w nagłówku znalazły się słowa kluczowe opisujące naszą działalność. Dorze jest również publikować artykuły na LinkedIn oraz udzielać się w grupach.

Pozostało jeszcze 6 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Zobacz również

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać