3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Park kieszonkowy przy hajnowskim "Polaku". Warto tu zajrzeć i przysiąść wśród zieleni

Park kieszonkowy przy hajnowskim "Polaku". Warto tu zajrzeć i przysiąść wśród zieleni

W maju 2024 w Szprotawie autobusy pojadą po nowemu!

W maju 2024 w Szprotawie autobusy pojadą po nowemu!

Polecamy

Sikorski chce utworzenia unijnej ciężkiej brygady. "Europa nie może być bezbronna"

Sikorski chce utworzenia unijnej ciężkiej brygady. "Europa nie może być bezbronna"

Putin grozi największymi na świecie pociskami balistycznymi

Putin grozi największymi na świecie pociskami balistycznymi

Przerażenie po kolejnej erupcji wulkanu - WIDEO

Przerażenie po kolejnej erupcji wulkanu - WIDEO