4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Marki coraz częściej inwestują również w możliwości...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Marki coraz częściej inwestują również w możliwości sprzedaży poprzez wiele kanałów, łącząc możliwości nternetu z tradycyjnymi sklepami. Jak podaje Shopify w swoim raporcie „Przyszłość handlu detalicznego”, strategia ta umożliwia sprzedawcom zwiększenie wartości zamówień klientów. Przykład? Kupujący z większym prawdopodobieństwem sięgną po dodatkowe produkty do koszyka zamawianego online, jeśli mogą je natychmiast odebrać w stacjonarnym sklepie w okolicy.

Zobacz również

Gniezno już za kilkanaście dni będzie światową stolicą bardzo wielkopolskiego sportu

Gniezno już za kilkanaście dni będzie światową stolicą bardzo wielkopolskiego sportu

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Polecamy

Pakt migracyjny przyjęty. Oto najważniejsze informacje

GORĄCY TEMAT
Pakt migracyjny przyjęty. Oto najważniejsze informacje

Bank sprawdzi, skąd masz pieniądze. Jakie konsekwencje za nieudzielenie informacji?

Bank sprawdzi, skąd masz pieniądze. Jakie konsekwencje za nieudzielenie informacji?

To te miody Polacy kupują najczęściej. Zaskoczenie? A może to też twój wybór?

To te miody Polacy kupują najczęściej. Zaskoczenie? A może to też twój wybór?