
Podobna jednostka opuściła stocznię w ubiegłym roku. Statek jest oparty na projekcie Ulstein Twin X-Stern - ma długość 90 metrów i szerokość do 19 metrów. Na statku znajdzie się 111 kabin, a dzięki swojej konstrukcji będzie mógł pełnić funkcję pływającego hotelu dla maksymalnie 132 osób.

Statek ma zostać przygotowany do wykorzystania paliwa metanolowego, dzięki czemu będzie przyjazny dla środowiska. Nietypowy kształt kadłuba optymalizuje parametry w zakresie zużycia paliwa, zwrotności, prędkości, stabilności i ładowności.

Statek będzie służył do transportu personelu do morskich turbin. Ponadto będzie przewoził takie ładunki jak paliwo, woda, części zamienne i inne materiały.

Na początku roku stocznia rozpoczęła budowę jednostki Sea Dragon, również do obsługi offshoru. Projekt jest realizowany dla armatora DOF pod nadzorem amerykańskiego Towarzystwa Klasyfikacyjnego ABS. Statek powstaje na podstawie projektu przygotowanego przez polską firmę MMC Ship Design & Marine Consulting