
Danuta Breguła - Od 2013 roku odpowiada za rozwój biznesu płatnych treści Gazety Wyborczej w internecie, rozwój bazy płacących prenumeratorów, która obecnie 110 tysięcy.
Od 2016 jako Szefowa Strategii Online Gazety Wyborczej koordynuje również procesy transformacyjne w organizacji oraz aktywności na platformach Facebook i Google spójne z aktualnym modelem biznesowym Gazety Wyborczej.

Marta Buler - W branży od 2008 roku. Pracowała w polskich oraz międzynarodowych agencjach PR dla klientów lokalnych oraz globalnych. Była rzecznikiem prasowym firmy Nokia.
Wcześniej była dziennikarką w magazynach technologicznych. Absolwentka Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie doktorantka na Uniwersytecie SWPS na kierunku socjologia. Współpracuje z centrum badawczym Młodzi w Centrum Lab. Prowadzi warsztaty z zakresu public relations.

Michał Hejka - Z Grupą ZPR Media związany od 10 lat. W 2008 roku objął stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju w IDMnet, a następnie dyrektora operacyjnego tej spółki. W 2010 roku połączył tę funkcję z funkcją prezesa zarządu w spółkach Afilo i AdAction.
W 2013 roku zrezygnował z tych stanowisk, by zająć się tworzeniem Broker TV. Do czerwca 2017 pełnił funkcje wiceprezesa zarządu IDMnet oraz zasiadał w zarządzie spółki Accorp. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe to praca w domu mediowym OMD (obecnie Omnicom Media Group) oraz w Centrum monitorowania Rynku.

Michał Pol (źródło PRESS) - Przez cztery lata był redaktorem naczelnym Przeglądu Sportowego. Tytułu, który z sukcesem rozpropagował wśród młodego pokolenia dzięki wersji cyfrowej gazety oraz social media.
Sportowiec praktyk oraz teoretyk, w środowisku dziennikarskim uznawany za jednego z najbardziej kompetentnych specjalistów tej dziedziny. Attache prasowy Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego w Rio 2016 i PyeongChang 2018. Prowadzi program „Misja Futbol” w Onet.pl i VoD.pl. Jest także autorem bloga ‘POLSPORT’ oraz ponad pięćdziesięciu sześciu tysięcy twittów. Laureat pierwszego Grand Press Digital.