1 z 11
Przewijaj galerię w dół

fot. Tomasz Kulczycki
Tomasz Kulczycki
Absolutną nowością na rynku specjality jest Kawa Kulczyckiego. Marka czerpie ze spuścizny Jerzego Franciszka Kulczyckiego - pioniera kultury picia czarnego napoju w Europie Środkowej.
2 z 11

fot. Tomasz Kulczycki
Znak firmowy Kawy Kulczyckiego
Według Tomasza Kulczyckiego kawa jest na tyle ważnym napojem, iż zasługuje na bardziej ekscytujące wydanie niż to, które oferuje rynek. Zarówno pod kątem projektu opakowania, jak i jego zawartości.
3 z 11

fot. Tomasz Kulczycki
Zestaw prezentowy Kaw Kulczyckiego
Tomasz Kulczycki postanowił stworzyć dwie kompozycje kawowe trafiające w dwa główne gusta, które zidentyfikował w obszarze Europy środkowo-zachodniej.
4 z 11

fot. Tomasz Kulczycki
Kawy Kulczyckiego
Inspiracją dla nazw produktów był kontekst historyczny marki. Jej właściciel postanowił nawiązać do Jerzego Franciszka Kulczyckiego i tak powstały "Wytrwałość rycerza" oraz "Wdzięk hrabiny".