
Specjalista ds. obsługi klienta
Branża: SSC
Mimo zmiany rzeczywistości, w której przyszło nam pracować, a może zwłaszcza ze względu na nią, nadal potrzebni są specjaliści ds. obsługi klienta. Wiele firm było zmuszonych wielokrotnie zwiększyć przepustowość oferowanych narzędzi. W związku z tym pojawiły się nowe problemy, które pomagają rozwiązać pracownicy infolinii i osoby na czatach.
Szczegółowe opisy wybranych zawodów można znaleźć na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia na psz.praca.gov.pl.

Analityk e-commerce
Branża: e-commerce
Intratną specjalizacją stała się analityka e-commerce, która polega na optymalizacji kampanii reklamowych w sieci oraz zarządzaniu budżetami marketingowymi. Analityk sprawdza, czy cele sprzedażowe firmy są realizowane, a założone targety - osiągane. Do jego obowiązków należą także: analiza ruchu na stronie internetowej oraz robienie testów A/B.
Szczegółowe opisy wybranych zawodów można znaleźć na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia na psz.praca.gov.pl.

Key account manager
Branża: e-commerce
Pandemia spowodowała zmianę naszych preferencji zakupowych. Dla wielu firm najważniejszym, a nawet jedynym kanałem sprzedaży stał się internet. W związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na key account managerów w branży e-commerce. Do ich obowiązków należy wprowadzanie produktów do e-sklepów, porównywarek cenowych i marketplace’ów.
Szczegółowe opisy wybranych zawodów można znaleźć na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia na psz.praca.gov.pl.

Performance marketing specialist
Branża: e-commerce
Osoba na tym stanowisku odpowiada za planowanie i przebieg kampanii w Google Ads czy Facebook Ads. Monitoruje ona i optymalizuje kampanie rozliczane za sprzedaż.
Szczegółowe opisy wybranych zawodów można znaleźć na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia na psz.praca.gov.pl.