1 z 24
Przewijaj galerię w dół
Fiat 125p przed długie lata był podstawowym radiowozem...
fot. radiowozy.pl

Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach

Fiat 125p przed długie lata był podstawowym radiowozem polskiej milicji i policji

2 z 24
FSO Warszawa...
fot. radiowozy.pl

Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach

FSO Warszawa
silnik: benzynowy S21, górnozaworowy, 4 cylindry, moc 70km,
Wymiary: długość 4740mm, szerokość 1695mm, wysokość bez lampy 1620mm, masa własna 1360kg
Prędkość maks. 130km/h

3 z 24
Różne modele Poloneza pełniły służbę na polskich drogach...
fot. radiowozy.pl

Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach

Różne modele Poloneza pełniły służbę na polskich drogach przez 31 lat

4 z 24
Volkswagen Passat jako pierwszy z zachodnich aut zastąpił w...
fot. radiowozy.pl

Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach

Volkswagen Passat jako pierwszy z zachodnich aut zastąpił w polskiej policji radiowozy rodzimej produkcji

Pozostało jeszcze 19 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

"Zwinny jak rower, pojemny jak van". W Katowicach zadebiutował elektryczny pojazd

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Ogromna inwestycja w firmie jednego z najbogatszych Polaków

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Zobacz również

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Stoisko Dziennika Zachodniego centrum debat na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"

Atom niezbędny dla bezpieczeństwa i taniej energii. "To szansa dla regionu"