1 z 24
Przewijaj galerię w dół

fot. radiowozy.pl
Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach
Fiat 125p przed długie lata był podstawowym radiowozem polskiej milicji i policji
2 z 24

fot. radiowozy.pl
Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach
FSO Warszawa
silnik: benzynowy S21, górnozaworowy, 4 cylindry, moc 70km,
Wymiary: długość 4740mm, szerokość 1695mm, wysokość bez lampy 1620mm, masa własna 1360kg
Prędkość maks. 130km/h
3 z 24

fot. radiowozy.pl
Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach
Różne modele Poloneza pełniły służbę na polskich drogach przez 31 lat
4 z 24

fot. radiowozy.pl
Auta polskiej policji. Jak zmieniły się w ostatnich kilkudziesięciu latach
Volkswagen Passat jako pierwszy z zachodnich aut zastąpił w polskiej policji radiowozy rodzimej produkcji