3 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Coraz więcej marek dostrzega, że środowisko gier mobilnych...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Nasze zamiłowanie do gier wykorzystują szefowie, handlowcy, nauczyciele. Grywalizacja stała się globalną sztuką i biznesem

Coraz więcej marek dostrzega, że środowisko gier mobilnych jest dobrym miejscem do promocji ich produktów. Odbiorcy dostając benefity chętniej obejrzą reklamę. W niektórych muszą wykonać określone zadania, aby bonus trafił do ich kieszeni. Pozytywne emocje spowodowane grą, a do tego nagroda za wykonaną czynność, powodują, że konsument chętniej taką reklamę obejrzy czy wejdzie z nią w interakcję.

Zobacz również

Piknik u bł. Karoliny w Tychach. Księża i służba liturgiczna na parkiecie ZDJĘCIA

NOWE
Piknik u bł. Karoliny w Tychach. Księża i służba liturgiczna na parkiecie ZDJĘCIA

Beach Bary i piaszczyste plaże we Wrocławiu. Gdzie odpocząć od natłoku miasta?

Beach Bary i piaszczyste plaże we Wrocławiu. Gdzie odpocząć od natłoku miasta?

Polecamy

65 lat temu został pobity rekord prędkości na junaku

65 lat temu został pobity rekord prędkości na junaku

Policja. Jak stracić prawo jazdy i duże pieniądze?

Policja. Jak stracić prawo jazdy i duże pieniądze?

Jacek Jaśkowiak o Impact 2024 w Poznaniu: To święto. Zapytaliśmy też o nowe logo

Jacek Jaśkowiak o Impact 2024 w Poznaniu: To święto. Zapytaliśmy też o nowe logo