5 z 13
Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji...
fot. fot. Aneta Zurek/ Polska Press

Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł.

6 z 13
Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji...
fot. fot. Waldemar Wylegalski/ Polska Press

Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł.

7 z 13
Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji...
fot. fot. K.Dobuszynski/ polska Press

Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł.

8 z 13
Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji...
fot. fot. Waldemar Wylegalski/ polska Press

Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł.

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Jesteśmy świadkami rewolucji. Bez tego firmy nie będą w stanie skutecznie działać

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale

Zobacz również

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił