Nowy salon Mercedesa w Szczecinie [zobacz film i zdjęcia]

Bogna Skarul
Od czwartku w Szczecinie mamy nowy salon samochodów dostawczych VanProCenter oraz odnowiony salon samochodów osobowych Mercedes-Benz.

Należą do Grupy Mojsiuk, firmy rodzinnej, która działa na zachodniopomorskim rynku od 38 lat (1979 r. to rozpoczęcie działalności gospodarczej).

W 1998 roku Kazimierz i Irena Mojsiuk uzyskali jako firma status Autoryzowanego Serwisu Obsługi Mercedes-Benz i otworzyli swój pierwszy oddział w Starych Bielicach koło Koszalina. W 2001 roku Grupa Mojsiuk otworzyła drugi swój oddział w Szczecinie-Dąbiu, a w 2016 roku oddział trzeci w Gorzowie Wielkopolskim.

Przez 38 lat istnienia firmy, w ramach grupy powstały też Stacje Kontroli Pojazdów i Autoryzowane Serwisy zarówno dla samochodów osobowcy jak i ciężarowych, ale także Centrum Blacharsko-Lakiernicze. Oprócz tego Grupa Mojsuk wzięła na swoje barki obsługe klientów nie tylko usług sprzedażowych, ale również serwisowych, finansowych i ubezpieczeniowych.

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

h
henrk

Kazimiesz ?  dziękuję dalej nie czytam

Ł
Łukasz
A jak nauczyć nową kadrę. Niestety nasz system szkolnictwa rozwalił szkoły zawodowe technika itd. Dzisiaj nie ma fachowców na rynku i coś z tym trzeba zrobić. Mojsiuk finansuje dwie klasy w szkole i robi praktyki dla tych dzieciaków. Najłatwiej jest wszystko hejtować.
B
Beata
Jak się płaci zaledwie najniższa pensje i zatrudnia pracowników zaraz po ukończeniu zawodowi to co się dziwić. Każdy liczący się mechanik mający wiedzę nie będzie pracował u Pana Mojsiuka
S
SLek
MLek może warto zmienić markę? Same knoty pracują w szczecińskich serwisach MB. Już temat przerabialem nie raz. Kupilem żonie auto z innej marki Premium obecnej w Szczecinie i to jest zupełnie inna bajka. Ceny może jak wszędzie wysokie ale chociaż ludzie wyszkoleni i kompetentni w serwisie. Przepaść między oboma serwisami MB.
J
Jan

Kazimierz, Kazimierz, Kazimierz - a nie Kazimiesz !!! przecież to razi w oczy !!! ja się pytam czy autor tekstu ukończył szkołę średnią ???

 

M
MLek

Wszystko pięknie ale do pełni szczęścia brakuje wykwalifikowanych i wyposażonych w wiedzę mechaników.Dzisiaj wiedza i właściwa rzetelna trafiona diagnoza to klucz do sukcesu i do tego by klient chciał wrócić ponownie.Ja niestety mam przykre doświadczenia z ASO.Wiedza mechaników na żenująco niskim poziomie nie pozwoliła ani zdiagnozować problemu no i rzecz jasna naprawić usterki.Okazuje się że mechanicy pracujący w nieautoryzowanych serwisach bardziej chcą,mają odpowiednie oprogramowanie i wiedzę.O cenę nie pytajcie bo każdy kto miał chociaż raz okazję być klientem ASO doskonale wie że te są księżycowe.Gorąco zachęcam też do korzystania z serwisów MB za naszą zachodnią granicą tuż tuż i nie martwcie się słabym niemieckim-tam też pracują "nasi"  ;-)

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu