
Magdalena Malaczyńska, 380 mln zł, branża urodowa
Mieszkanka Łodzi, ogłoszona najbogatszą Polką przed 40 r. ż. Założyła firmę Indigo Nails, specjalizującą się w produkcji lakierów hybrydowych. Organizuje także szkolenia dla kosmetyczek.
Indigo Nails to obecnie jedna z najpopularniejszych polskich marek kosmetycznych. Jej artykuły już są dystrybuowane w ponad 40 krajach, a Malaczyńska planuje rozszerzyć działalność również na Azję.
Od powstania w 2011 r., Indigo Nails otworzyło ponad 70 salonów firmowych na terenie Polski.
Niedawno przedsiębiorstwo rozszerzyło asortyment o sztuczne rzęsy oraz kosmetyki do makijażu permanentnego.
Malaczyńska prowadzi współpracę z modelką Natalią Siwiec oraz byłą żoną bramkarza reprezentacji Polski - Sarą Boruc.
Biznesmenka zapamiętale chwali się wystawnym życiem w mediach społecznościowych, gdzie zamieszcza relacje z drogich zakupów oraz dalekich podróży jachtami i prywatnymi samolotami. Pokazuje również swoje treningi yogi i opowiada jak dobrze żyć. Udziela też porad swoim wielbicielkom, których zgromadziła ponad 60 tys.

Kamila Błażejewska, 364 mln zł, branża urodowa
Wraz z mężem Arturem stworzyła markę lakierów hybrydowych Neonail, która jest częścią portfolio spółki kosmetycznej Cosmo Group.
Rodzinny biznes Błażejewskich powstał w Niemczech jako odpowiedź na niszę w polskiej branży lakierów hybrydowych. Początkowo Kamila i Artur Błażejewscy działali pod własnym nazwiskiem, by następnie przekształcić swój biznes w markę Neonail. Flagowymi produktami przedsiębiorstwa są hybrydowe lakiery do paznokci, choć oferuje również szeroki asortyment akcesoriów i zdobień do paznokci, regularnie wprowadzając na rynek kolejne nowości.
Cosmo Group, obecnie działająca w 40 krajach na całym świecie, może poszczycić się współpracą z 770 kontrahentami. Firma prowadzi ponad 3600 punktów sprzedaży i zatrudnia 1000 pracowników. Cieszy się dużym uznaniem na rynku, będąc laureatem ponad 20 nagród i wyróżnień przyznawanych przez konsumentów i niezależnych ekspertów. Oprócz flagowej marki Neonail, spółka rozwija markę makijażową Neo MakeUp oraz NeoNail Expert (produkty dla profesjonalnych stylistek) i MyLaq (lakiery wegańskie).

Elżbieta Grycan, 348 mln zł, branża spożywcza
Żona Zbigniewa Grycana, który w latach 80. zaczynał od marki Zielona Budka, warszawskiej lodziarni przy ul. Puławskiej. Następnie uruchomił produkcję na masową skalę i pozyskał finansowanie od Enterprise Investors (firma inwestycyjna działająca w Europie Środkowo-Wschodniej).
Zbigniew Grycan wycofał się z przedsiębiorstwa w 2003 r., jednak bez zakazu prowadzenia działalności konkurencyjnej. Rok później, w wieku 64 lat, założył nową spółkę i zaczął sprzedawać lody pod marką Grycan. Współwłaścicielką firmy została jego żona Elżbieta. Dzięki niej niewielkie lokalne przedsiębiorstwo zagospodarowało najwyższą półkę lodów, konsekwentnie budując markę premium.
W 2013 r. otwarto pierwszą lodziarnię za granicą - w Centrum Handlowym Černý Most w Pradze. Następne postały w CH HARFA w Pradze oraz sklepie IKEA w Ostrawie. Wtedy też rozpoczęto sprzedaż detaliczną lodów Grycan sieciom detalicznym na rynku czeskim.
Obecnie lodziarnie Grycan oprócz lodów oferują także soki, koktajle owocowe, ciasta własnej produkcji i rurki z kremem.

Elżbieta Tarczyńska, 271 mln, branża spożywcza
Posiada wykształcenie średnie - ukończyła Policealne Studium Ekonomiczne we Wrocławiu na kierunku Ekonomika Pracy, Płace i Sprawy Socjalne.
W latach 1985-1990 pracowała jako nauczycielka w szkole podstawowej w Miliczu, a w latach 1990-1993 - w szkole podstawowej w Sułowie.
Była pomysłodawczynią otwarcia w 1991 r. Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Jacek Tarczyński, gdzie dwa lata później rozpoczęła pracę. W 1999 r. została powołana na wiceprezeskę zarządu. Od 2000 r. figuruje jako współwłaścicielka. Jest również członkinią rady nadzorczej oraz specjalistką public relations.
Wraz z mężem założyła Fundację Tarczyńskich działającą w latach 2009-2015, która pomagała m. in. powodzianom.
Tarczyński S. A. mocno angażuje się w lokalny sport. Jest właścicielem klubu futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław, grającego w rozgrywkach European League of Football. Przedsiębiorstwo sponsorowało również trzykrotnego mistrza świata w żużlu Taia Woffindena podczas jego występów w Speedway Grand Prix w sezonie 2020. W 2021 r. spółka podpisała z miastem Wrocław umowę o wartości 14 milionów złotych sześcioletniego sponsoringu tytularnego Stadionu Wrocław, w wyniku której obiekt zmienił nazwę na Tarczyński Arena.
Firma angażuje się również w e-sport. Posiada własną drużynę o nazwie Tarczyński Protein Team.
We wrześniu 2022 r. przedsiębiorstwo zostało jednym ze sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn.