
Volvo XC60 Awaryjność dla rocznika 2017: 5,4 (niska)
Awaryjność aut z lat 2012-2018 ADAC ocenił jako niską, a tych z 2019 r. jako bardzo niską. Za typowe źródła problemów Volvo XC60 eksperci ADAC uznali paski klinowe. Dotyczy to zwłaszcza aut z roczników 2010-2013. Czasem problemy stwarzają pompy paliwa (2010).
Zobacz także:
Tych samochodów lepiej unikać

Mazda CX-5 Awaryjność dla rocznika 2017: 5,3 (niska)
Poza niższą oceną rocznika 2013, awaryjność pozostałych przebadanych CX-5 (2014-2019) oceniono jako niską. Za typowe źródła problemów Mazdy CX-5 eksperci ADAC uznali problemy z utrzymaniem właściwego ciśnienia oleju (szczególnie w autach z roczników 2013-2014).
Zobacz także:
Tych samochodów lepiej unikać

Skoda Yeti Awaryjność dla rocznika 2017: 5,1 (niska)
Skoda jest marką popularną w Polsce. Eksperci ADAC zauważalnie wyżej ocenili Yeti z lat 2014-2017 od starszych. Za typowe źródła problemów Skody Yeti eksperci ADAC uznali elementy układu zapłonowego – dotyczy to zwłaszcza samochodów z rocznika 2010.
Zobacz także:
Tych samochodów lepiej unikać

Hyundai Tucson Awaryjność dla rocznika 2017: 4,2 (niska)
Następca modelu ix35 okazał się pod każdym względem lepszy od swojego poprzednika. Za typowe źródła problemów Hyundaia Tucson eksperci ADAC uznali rozruszniki i świece zapłonowe, ale dotyczą one aut pierwszej generacji, a więc z lat 2004-2009.
Zobacz także:
Tych samochodów lepiej unikać