5 z 22
Obie cieszą się popularnością, o której inne mogą tylko...
fot. Internet

Biedronka i Lidl to dwie najpopularniejsze sieci sklepów w Polsce

Obie cieszą się popularnością, o której inne mogą tylko pomarzyć. Według firmy Listonic, która oferuje mobilną listę zakupową, 37,2 proc. użytkowników aplikacji Listonic wybiera Biedronkę, 35,5 proc. Lidla. Będący na 3. miejscu Auchan wybiera 5,9 proc. Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Sprawdźcie sami ==>>

6 z 22
To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w...
fot. Internet

Biedronka i Lidl walczą na ceny, internauci robią memy

To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w Polsce. Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Sprawdźcie sami ==>>

7 z 22
To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w...
fot. Internet

Biedronka i Lidl walczą na ceny, internauci robią memy

To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w Polsce. Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Sprawdźcie sami ==>>

8 z 22
To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w...
fot. Internet

Biedronka i Lidl walczą na ceny, internauci robią memy

To prawdopodobnie najbardziej pasjonująca walka 2024 r. w Polsce. Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Sprawdźcie sami ==>>

Pozostało jeszcze 13 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Firmy, które przeszły przez kryzys lat 90. i nadal rosną

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale

Poznaniacy mają nowy pomysł na schrony. W 6 fabrykach produkują budynki i hale

Zobacz również

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

200 miliardów nowych złotych na stole. Projekty będą promować specjalni doradcy

200 miliardów nowych złotych na stole. Projekty będą promować specjalni doradcy