2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Nowym trendem na rynku jest bardzo duży wzrost sprzedaży...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Pandemia dodatkowo zwiększyła popyt na żywność ekologiczną. Sprzedaż wzrosła aż o 30 procent, jak będzie w 2021 roku?

Nowym trendem na rynku jest bardzo duży wzrost sprzedaży niepasteryzowanych kiszonek. To produkty, które zawierają żywe kultury bakterii wspomagające odporność i układ pokarmowy, szczególnie ważne w pandemii, co jest kolejnym dowodem na większą świadomość konsumentów.

Zobacz również

Potknięcia faworytów. Górnik włączył się do walki o mistrza [PODSUMOWANIE]

Potknięcia faworytów. Górnik włączył się do walki o mistrza [PODSUMOWANIE]

Industria w finale Orlen Superligi. Krzysztof Lijewski ocenił mecz z Chrobrym [FOTO]

Industria w finale Orlen Superligi. Krzysztof Lijewski ocenił mecz z Chrobrym [FOTO]

Polecamy

Ukraina pilnie potrzebuje systemów Patriot. Zełenski z apelem

Ukraina pilnie potrzebuje systemów Patriot. Zełenski z apelem

Był jedną z największych gwiazd TVP. Gdzie teraz pracuje? "Każą malować, to maluję"

Był jedną z największych gwiazd TVP. Gdzie teraz pracuje? "Każą malować, to maluję"

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta