1 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Coraz więcej wyborów konsumenckich podejmowanych jest w...
fot. Marzena Bugala- Azarko / Polska Press

Pandemia zwiększyła samodzielność klientów. Teraz oczekujemy obsługi w trybie zdalnym lub hybrydowym

Coraz więcej wyborów konsumenckich podejmowanych jest w świecie cyfrowym, mediach społecznościowych, podczas czatów czy korzystania z komunikatorów. Takie skrócenie dystansu sprawia, że klienci oczekują szybkiego i skutecznego rozwiązania sprawy, niezależnie od tego, gdzie przebywają i jak skomplikowany mają problem.

Zobacz również

Wypadek na drodze krajowej nr 11 na północ od Poznania. Jedna osoba została ranna

NOWE
Wypadek na drodze krajowej nr 11 na północ od Poznania. Jedna osoba została ranna

Przewietrz się na Olimpijskim – sportowy festyn AWF po raz kolejny zagościł na Polach

Przewietrz się na Olimpijskim – sportowy festyn AWF po raz kolejny zagościł na Polach

Polecamy

Jak Polacy oceniają rząd Tuska? Premier ma pewne powody do zmartwienia

Jak Polacy oceniają rząd Tuska? Premier ma pewne powody do zmartwienia

Kelner zaatakował klienta nożem. Poszło o rachunek

Kelner zaatakował klienta nożem. Poszło o rachunek

Zmarł słynny aktor. Miał 92 lata

Zmarł słynny aktor. Miał 92 lata