1 z 10
Przewijaj galerię w dół

fot. Lucyna Nenow/ Polska Press
W marcu 2022 r. odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu wyniosła 99,7 proc. w porównaniu do marca 2019 r. – poinformowała PRCH.
2 z 10

fot. Lucyna Nenow/ Polska Press
W przypadku obrotów w centrach handlowych, to w lutym 2022 r. były o 5 proc. niższe w stosunku do lutego 2019 r.
3 z 10

fot. Lucyna Nenow/ Polska Press
Z danych Rady wynika, że najlepsze wyniki osiągnęły największe centra handlowe (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 0,3 proc. niższe niż w lutym 2019 r.
4 z 10

fot. Lucyna Nenow/ Polska Press
Z kolei średniej wielkości centra handlowe (20-40 tys. mkw. GLA) odnotowały spadek obrotów o 11,6 proc. w stosunku do lutego 2019 r.