
Specjaliści coachingu i consultingu organizują spotkania w małych grupch - od spotkania z klientem do kilkuosobowych ekip. Podobnie marketingowcy i osoby zajmujące się sprzedażą.
Szersze grona osób gromadzi biznes - na spotkaniach wewnętrznych zespołów, zarządów oraz sesje robocze. A także szkoły - od podstawówek po uczelnie wyższe. To lekcje, ćwiczenia, wykłady dla dużych grup studentów a także korepetycje.

Studenci ponad 80% czasu potrafią wytrwać na wirtualnych salach.
- W naszych dotychczasowych działaniach platforma ClickMeeting sprawdza się bez zarzutu. Zależało nam na interaktywnej formie komunikacji i przekazywaniu wiedzy do rozproszonej grupy osób. W tym zakresie narzędzie spełniło swoją rolę - komentuje dr n. hum. Joanna Śliwińska - Gdański Uniwersytet Medyczny.

Choć w sieci spotykać możemy się cały tydzień na okrągło, to ani poniedziałek, ani końcówka tygodnia nie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Najintensywniejszym dniem była środa. Na drugim miejscu uplasował się wtorek, a następnie czwartek.
Tu organizatorzy dostosowali się do potrzeb klientów. Co pozwoliło zgromadzić większą widownię.

Prezentacje, sprzedaż i szkolenia w sieci są opłacalne, bo trenerzy coache, marketerzy, sprzedawcy, nauczyciele i przedstawiciele sektora medycznego zarobili niezłe pieniądze. Rekordzista wygenerował przychód w wysokości ponad 95 tysięcy złotych na jednym wydarzeniu.
- Łączna suma zarobiona w ciągu roku przez lidera to 739 251 zł. - wyliczają w ClickMeeting
Na czym można zarabiać? Trzeba znaleźć swoją półkę. Np. seria sześciu szkoleń z mantrailingu – pracy węchowej z psami przyniosła ponad 70 tys. zł. Szkolenia dla psychoterapeutów i psychologów blisko 700 tys.