1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Kurier Poranny / Gazeta Współczesna / Polska Press
Dlaczego Lidl rezygnuje z papierowych gazetek?
Powody wycofania gazetek są nie tylko ekologiczne, ale także ekonomiczne. Dostępne są nadal tam, gdzie konsumenci ich potrzebują i niekoniecznie nadarzają za elektronicznymi nowinkami.
2 z 4

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Kurier Poranny / Gazeta Współczesna / Polska Press
W taki sposób klienci zapoznawali się z aktualną ofertą sklepu
Klienci mogli zaznajomić się z aktualną ofertą czytając gazetkę, np. już po wyjściu ze sklepu. Dotychczas był to ważny sposób komunikacji z klientami.
3 z 4

fot. Wojciech Wojtkielewicz / Kurier Poranny / Gazeta Współczesna / Polska Press
Gdzie gazetki promocyjne zostały już wycofane?
W tym momencie gazetki zostały wycofane z tych sklepów, gdzie cieszyły się najmniejszą popularnością. To największe miasta w Polsce.