Sami klienci polecają: 7.12.2021. W tych sklepach najlepszy asortyment produktów polskich i od lokalnych dostawców
PZ210629WW_067.jpg
W formacie cash & carry wygrała sieć MAKRO. Jak tłumaczą organizatorzy, konsumenci zgłębiają informacje na temat retailerów i coraz lepiej orientują się w tym, którzy z nich faktycznie wspierają polską przedsiębiorczość. Na podstawie informacji zawartych na oficjalnej stronie internetowej MAKRO mogą wnioskować, że sieć oferuje wiele krajowych produktów.
– Sieci handlowe coraz bardziej chcą się pokazywać jako placówki z polską i regionalną, zdrową oraz nieprzetworzoną żywnością. I robią naprawdę coraz więcej w tym kierunku. Kupują towary od krajowych firm i okolicznych rolników. Coraz częściej też mówią o tym publicznie. Jak wynika z zebranych przez nas opinii, konsumenci oczekują jednak od sieci handlowych większego zaangażowania w tworzenie szerszej oferty asortymentowej w tej kategorii – podsumowuje dr Krzysztof Łuczak.