Sami klienci polecają: 7.12.2021. W tych sklepach najlepszy asortyment produktów polskich i od lokalnych dostawców

OPRAC.:
Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
W segmencie supermarketów pierwsze miejsce przypadło sklepom Dino. – Według konsumentów, Dino jako polska sieć ma szczególne miejsce w tej kategorii. Od krajowej firmy Polacy wymagają nieco więcej niż od zagranicznej konkurencji. Widać też, że sama sieć mocno angażuje się w ten trend i próbuje zaspokoić konsumenckie potrzeby. Dowodem tego jest choćby główna nagroda w tej kategorii – podkreśla dr Łuczak.
W segmencie supermarketów pierwsze miejsce przypadło sklepom Dino. – Według konsumentów, Dino jako polska sieć ma szczególne miejsce w tej kategorii. Od krajowej firmy Polacy wymagają nieco więcej niż od zagranicznej konkurencji. Widać też, że sama sieć mocno angażuje się w ten trend i próbuje zaspokoić konsumenckie potrzeby. Dowodem tego jest choćby główna nagroda w tej kategorii – podkreśla dr Łuczak. Tomasz Czachorowski / Polska Press
Udostępnij:
konsumenci wskazywali, które sklepy – ich zdaniem – oferują najszersze palety towarów pochodzenia krajowego oraz lokalnego. Finalnie wybrali pięciu laureatów z różnych segmentów. Ostatecznie wyróżniono Biedronkę, Dino, Kaufland, Żabkę i MAKRO, uznając, że to właśnie te sieci handlowe mają najlepsze oferty towarów pochodzenia krajowego i lokalnego.

W tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” po raz pierwszy nagrodzono sieci handlowe w kategorii „Polski Produkt – Oferta Roku”. Blisko 110 tys. konsumentów przez kilka miesięcy oceniało w tej kwestii różnego rodzaju sklepy.

Wyniki BLIX AWARDS: Konsumenci wybrali sklepy z najlepszym asortymentem krajowych i lokalnych produktów

Produkt polski

„Polski Produkt – Oferta Roku” to jedna z pięciu kategorii w ogólnopolskim programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, w którym blisko 110 tys. Polaków oceniło aktywność 84 sieci handlowych, udzielając ponad 4 mln opinii. Od kwietnia do października br. konsumenci wskazywali, które sklepy – ich zdaniem – oferują najszersze palety towarów pochodzenia krajowego oraz lokalnego. Finalnie wybrali pięciu laureatów z różnych segmentów. Nagrody wręczył znany dziennikarz Zygmunt Chajzer.
– Jako organizatorzy doszliśmy do wniosku, że Polacy coraz bardziej chcą kupować krajowe towary. Uznają je za zdrowsze, świeższe i mniej przetworzone niż zagraniczny asortyment. Ten trend uwypuklił się w czasie pandemii i obecnie się rozszerza. Klienci chcą wiedzieć nie tylko, czy dany artykuł jest polski, ale też zwracają uwagę na jego regionalność. Pokazują to wyniki badań i obserwowane przez nas zachowania konsumentów – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, Dyrektor ds. Komunikacji BLIX AWARDS.

Produkt regionalny

– Sieci handlowe coraz bardziej chcą się pokazywać jako placówki z polską i regionalną, zdrową oraz nieprzetworzoną żywnością. I robią naprawdę coraz więcej w tym kierunku. Kupują towary od krajowych firm i okolicznych rolników. Coraz częściej też mówią o tym publicznie. Jak wynika z zebranych przez nas opinii, konsumenci oczekują jednak od sieci handlowych większego zaangażowania w tworzenie szerszej oferty asortymentowej w tej kategorii – podsumowuje dr Krzysztof Łuczak.

Szczegółowe informacje i zwycięskich markach - w podpisach pod zdjęciami w galerii laureatów. Zapraszamy do galerii!

***
Grupa BLIX
Grupa Blix (dawniej Qpony.pl) swój początek miała w 2012 roku, wprowadzając na rynek pierwszą w Polsce aplikację agregującą oferty promocyjne i kupony zniżkowe do znanych sieci sklepów i restauracji. W krótkim czasie podbiła serca Polaków i stała się najpopularniejszą aplikacją kuponowo-rabatową w Polsce.
W 2015 roku Grupa rozszerzyła portfolio produktów o agregację gazetek reklamowych popularnych sieci handlowych. W 2016 roku zakup największego agregatora gazetek reklamowych w Polsce – aplikacji Blix – pozwolił na konsolidację rynku gazetek reklamowych wyświetlanych na smartfonach i tabletach.
W 2018 roku portfolio grupy wzbogaciło się o aplikację Zdrowe Zakupy – inteligentny skaner produktów.
Od 2019 roku Grupa Blix to już 3 popularne aplikacje zakupowe – Blix, Qpony i Zdrowe Zakupy. Każda z nich jest liderem w swojej kategorii.
Jesteśmy dumni, że pomagamy Polakom robić codzienne zakupy, a nasze aplikacje każdego miesiąca uruchamiane są dziesiątki milionów razy.
Z aplikacji Grupy BLIX każdego miesiąca korzysta ponad 2,5 mln użytkowników!

W RAZIE DODATKOWYCH PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT:
Dr Krzysztof Łuczak
Dyrektor ds. Komunikacji
BLIX AWARDS - Wybór Konsumentów

t:+48 793 352 355
e: krzysztof.luczak@grupablix.pl
a:Dąbrowskiego 79A, 60-529 Poznań
w:www.BlixAwards.pl/2021 | www.GrupaBlix.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rośnie poczucie zagrożenia cyberprzestępczością

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie