W tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” po raz pierwszy nagrodzono sieci handlowe w kategorii „Polski Produkt – Oferta Roku”. Blisko 110 tys. konsumentów przez kilka miesięcy oceniało w tej kwestii różnego rodzaju sklepy.
Wyniki BLIX AWARDS: Konsumenci wybrali sklepy z najlepszym asortymentem krajowych i lokalnych produktów
Produkt polski
„Polski Produkt – Oferta Roku” to jedna z pięciu kategorii w ogólnopolskim programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, w którym blisko 110 tys. Polaków oceniło aktywność 84 sieci handlowych, udzielając ponad 4 mln opinii. Od kwietnia do października br. konsumenci wskazywali, które sklepy – ich zdaniem – oferują najszersze palety towarów pochodzenia krajowego oraz lokalnego. Finalnie wybrali pięciu laureatów z różnych segmentów. Nagrody wręczył znany dziennikarz Zygmunt Chajzer.
– Jako organizatorzy doszliśmy do wniosku, że Polacy coraz bardziej chcą kupować krajowe towary. Uznają je za zdrowsze, świeższe i mniej przetworzone niż zagraniczny asortyment. Ten trend uwypuklił się w czasie pandemii i obecnie się rozszerza. Klienci chcą wiedzieć nie tylko, czy dany artykuł jest polski, ale też zwracają uwagę na jego regionalność. Pokazują to wyniki badań i obserwowane przez nas zachowania konsumentów – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, Dyrektor ds. Komunikacji BLIX AWARDS.
Produkt regionalny
– Sieci handlowe coraz bardziej chcą się pokazywać jako placówki z polską i regionalną, zdrową oraz nieprzetworzoną żywnością. I robią naprawdę coraz więcej w tym kierunku. Kupują towary od krajowych firm i okolicznych rolników. Coraz częściej też mówią o tym publicznie. Jak wynika z zebranych przez nas opinii, konsumenci oczekują jednak od sieci handlowych większego zaangażowania w tworzenie szerszej oferty asortymentowej w tej kategorii – podsumowuje dr Krzysztof Łuczak.
Szczegółowe informacje i zwycięskich markach - w podpisach pod zdjęciami w galerii laureatów. Zapraszamy do galerii!
***
Grupa BLIX
Grupa Blix (dawniej Qpony.pl) swój początek miała w 2012 roku, wprowadzając na rynek pierwszą w Polsce aplikację agregującą oferty promocyjne i kupony zniżkowe do znanych sieci sklepów i restauracji. W krótkim czasie podbiła serca Polaków i stała się najpopularniejszą aplikacją kuponowo-rabatową w Polsce.
W 2015 roku Grupa rozszerzyła portfolio produktów o agregację gazetek reklamowych popularnych sieci handlowych. W 2016 roku zakup największego agregatora gazetek reklamowych w Polsce – aplikacji Blix – pozwolił na konsolidację rynku gazetek reklamowych wyświetlanych na smartfonach i tabletach.
W 2018 roku portfolio grupy wzbogaciło się o aplikację Zdrowe Zakupy – inteligentny skaner produktów.
Od 2019 roku Grupa Blix to już 3 popularne aplikacje zakupowe – Blix, Qpony i Zdrowe Zakupy. Każda z nich jest liderem w swojej kategorii.
Jesteśmy dumni, że pomagamy Polakom robić codzienne zakupy, a nasze aplikacje każdego miesiąca uruchamiane są dziesiątki milionów razy.
Z aplikacji Grupy BLIX każdego miesiąca korzysta ponad 2,5 mln użytkowników!
W RAZIE DODATKOWYCH PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT:
Dr Krzysztof Łuczak
Dyrektor ds. Komunikacji
BLIX AWARDS - Wybór Konsumentów
t:+48 793 352 355
e: [email protected]
a:Dąbrowskiego 79A, 60-529 Poznań
w:www.BlixAwards.pl/2021 | www.GrupaBlix.pl
