Spis treści
- Rozpoczęcie oferty publicznej to dla nas przełomowy moment. Przez ostatnie miesiące intensywnie przygotowywaliśmy się do tego kroku - mamy jasno określone cele inwestycyjne i strategię skalowania działalności na rynkach zagranicznych. Obserwujemy duże zainteresowanie inwestorów i wierzymy, że ta emisja pozwoli nam jeszcze szybciej rosnąć - powiedział Kamil Stanek, prezes Baseig.
Startup poprawia wyniki i chce wejść na małą giełdę
Dziś rozpoczęły się zapisy na akcje, a emisja prowadzona jest w oparciu o Dokument Ofertowy. Proces wspiera Dom Maklerski INC. Debiut spółki na rynku NewConnect planowany jest jeszcze w 2025 roku.
Spółka tylko w I kwartale 2025 roku wypracowała ok. 500 tys. zł przychodu ze sprzedaży, a zysk netto przekroczył 310 tys. zł - co oznacza, że już w pierwszych trzech miesiącach roku firma przebiła wyniki osiągnięte w całym 2024 roku. Według spółki to efekt m.in. globalnych zmian w handlu oraz rosnącej popularności europejskich produktów na rynku amerykańskim, gdzie spółka intensyfikuje swoje działania reklamowe.
Rozwiązanie spółki realnie wpływa na efektywność sprzedaży
- Nasza technologia realnie wpływa na efektywność sprzedaży, co widzimy po wynikach i rosnącym zainteresowaniu ze strony twórców i klientów na rynkach zagranicznych. Już pierwszy kwartał 2025 roku pokazał, że Baseig rozwija się w ekspresowym tempie - z przychodami czterokrotnie wyższymi niż w analogicznym okresie minionego roku. Właśnie takie fundamenty chcemy dalej skalować dzięki środkom z emisji - podkreśla Kamil Stanek.
Spółka rozwija zaawansowaną technologię sprzedażową opartą na sztucznej inteligencji, wspierającą twórców internetowych w budowie własnych marek modowych. System baseig.com umożliwia influencerom regularne wypuszczanie limitowanych kolekcji odzieży - z pełnym wsparciem projektowym, produkcyjnym, logistycznym i marketingowym. Dzięki analizie danych i trendów rynkowych system rekomenduje najlepsze momenty kampanii sprzedażowej, co przekłada się na maksymalizację efektów i zysków.
Obecnie Baseig sprzedaje do ponad 20 krajów - w tym do Niemiec, Francji, krajów skandynawskich, USA, Australii czy Nowej Zelandii. Udział sprzedaży zagranicznej w strukturze przychodów spółki systematycznie rośnie.
