5 z 9
Jeśli przedsiębiorca obniża cenę częściej niż raz na 30 dni,...
fot. Lucyna Nenow/Polska Press

Jeśli przedsiębiorca obniża cenę częściej niż raz na 30 dni, może dodatkowo poinformować konsumenta o poprzednich cenach. Nie powinno to jednak wprowadzać konsumenta w błąd i odwracać jego uwagi od podanej najniższej ceny towaru w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

6 z 9
Jeśli sprzedawca informuje o obniżce ceny, zawsze powinien...
fot. Lucyna Nenow/Polska Press

Jeśli sprzedawca informuje o obniżce ceny, zawsze powinien odnosić do najniższej ceny z 30 dni przed ogłoszeniem promocji, niezależnie od tego czy jest to obniżka procentowa czy kwotowa.

7 z 9
Prezes UOKiK, w przypadku stwierdzenia naruszenia zbiorowych...
fot. Lucyna Nenow/Polska Press

Prezes UOKiK, w przypadku stwierdzenia naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, może nałożyć karę w wysokości do 10 proc. obrotu na przedsiębiorstwo i do 2 mln zł na osobę zarządzającą.

8 z 9
Niezależnie od działań wobec branży e-commerce w ramach...
fot. Lucyna Nenow/Polska Press

Niezależnie od działań wobec branży e-commerce w ramach postępowania wyjaśniającego UOKiK rozpoczną się kontrole Inspekcji Handlowej w sklepach stacjonarnych.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

NASZ PATRONAT
Nowy przemysł, nowe szanse – Śląsk może zaskoczyć Europę

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Polska spółka znalazła niszę. Wcześniej jeszcze nikt tego nie wymyślił

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Sukces programu InPost. Polacy nadali już ponad 130 tys. przesyłek tego typu

Zobacz również

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Europejski Kongres Gospodarczy. Inaugurację zdominowała geopolityka

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców

Ile kosztuje handel na jarmarku? Ceny za stoiska zaskoczyły wystawców