5 z 9

fot. Przemyslaw Swiderski/ Polska Press
W sieci Leroy Merlin ruch spadł o 5,7 proc. po ataku Rosji na Ukrainę. Natomiast w innych marketach budowlanych wizyt przybyło średnio o 6 proc.
Czytaj dalej --->
6 z 9

fot. Dariusz Bloch/ Polska Press
Liczba unikalnych klientów Leroy Merlin zmniejszyła się aż o 10,2 proc. Sklepy innych sieci w tym samym segmencie zyskały 0,04 proc.
Czytaj dalej --->
7 z 9

fot. Adam Jankowski/ Polska Press
W sklepach sieci Decathlon ruch wzrósł o 3 proc., a u konkurencji – średnio o 1 proc. Liczba unikalnych klientów Decathlonu zmniejszyła się o 2,9 proc. Pozostałe firmy działające w tym segmencie odnotowały stratę na poziomie 1,8 proc.
Czytaj dalej --->
8 z 9

fot. Piotr Krzyzanowski/ Polska Press
Polacy nie zbojkotowali Decathlonu, bo właściwie chcieli pomóc Ukraińcom. Sklep oferuje szeroką bazę produktów potrzebnych na froncie.