1 z 4
Przewijaj galerię w dół

fot. Jacek Smarz / Polska Pres
73% polskich respondentów stwierdziło, że korzysta z TikToka, co plasuje aplikację na 5 miejscu pod względem popularności (94% – YouTube, 93% – Facebook, 88% – Instagram, 82% – Facebook Messenger).
Na zdjęciu: spotkanie tiktokerów w Toruniu.
2 z 4

fot. Łukasz Gdak / Polska Press
PZ190130LG_003.jpg
Dla 66% respondentów z Polski TikTok jest źródłem rozrywki, dla 50% stanowi wyszukiwarkę aktualności, natomiast 38% poszukuje w aplikacji informacji na interesujące ich tematy.
3 z 4

fot. brak
ka220409ag_001645010.jpg
Dla 66% respondentów z Polski TikTok jest źródłem rozrywki, dla 50% stanowi wyszukiwarkę aktualności, natomiast 38% poszukuje w aplikacji informacji na interesujące ich tematy.