9 z 11
Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality...

Kupujemy głównie na promocjach - 52%

Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch wynika, że ponad połowa Polaków (52 procent) kupuje głównie na promocjach.

Fani obniżek znajdują się niemal w każdej grupie wiekowej i w każdym województwie. Wśród zwolenników promocji przodują mieszkańcy Podkarpacia (57 procent) i Śląska (56 procent). W polowaniu na promocje najlepiej czują się kobiety, stanowiąc 59 procent ankietowanych.

10 z 11
Ty też na tym oszczędzasz? Tak robią wszyscy Polacy! To pragmatyzm czy skąpstwo?
fot. badanie BIG InfoMonitor
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Local Trends. Bezpieczeństwo w wielu odsłonach  priorytetem Europy

Local Trends. Bezpieczeństwo w wielu odsłonach priorytetem Europy

Co się buduje pod katowickim MCK? "Skala wydarzenia jest naprawdę imponująca"

Co się buduje pod katowickim MCK? "Skala wydarzenia jest naprawdę imponująca"

Polecamy

Rowery dają zarobić. Niemiecki lider ze świetnymi wynikami w Polsce

Rowery dają zarobić. Niemiecki lider ze świetnymi wynikami w Polsce

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Trwają przygotowania do Europejskiego Kongresu Gospodarczego przy MCK w Katowicach

Trwają przygotowania do Europejskiego Kongresu Gospodarczego przy MCK w Katowicach