9 z 12
NUXE PARIS sun - mleczko do opalania twarz i ciało...
fot. Pexels

NUXE PARIS sun - mleczko do opalania twarz i ciało
Średnia ochrona SPF 30 ā 150 ml

numer partii: D 218K019

NUXE PARIS sun Olejek do opalania do twarzy i ciała Niska ochrona SPF 10

numer partii: D 118K025

NUXE PARIS sun Mleczko do opalania do twarzy i ciała Średnia ochrona SPF 20 ā 150 ml
numer partii: D 118K006

skierowano wystąpienie pokontrolne do kontrolowanego przedsiębiorcy, skierowano pismo do dostawcy (producenta), sprawę skierowano do właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej

10 z 12
BIODERMA Krem ochronny dla skóry suchej 40g...
fot. Unsplash

BIODERMA Krem ochronny dla skóry suchej 40g
numer seryjny: 3401353790339

BIODERMA Antyoksydacyjny żelkrem przeciw przebarwieniom 40g
numer seryjny: 3701129801178

Wprowadzanie do obrotu lub udostępnianie produktu z naruszeniem wymogów w zakresie oznakowania.

Kara: 600 zł

11 z 12
Aptonia Środek przeciwsłoneczny w spreju do ciała i twarzy...
fot. Unsplash

Aptonia Środek przeciwsłoneczny w spreju do ciała i twarzy SPF 30, 50ml, kod EAN: 3583788179689

Aptonia Środek przeciwsłoneczny w spreju do ciała i twarzy SPF 50+ KIDS, 50ml, kod EAN: 3583788491095

Na wyrobach umieszczono deklaracje marketingowe. Sprawa w toku - IH oczekuje na dokumentację potwierdzającą prawdziwość deklaracji

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Tusk na EFNI: Czas na repolonizację polskiej gospodarki

Polecamy

Rowery dają zarobić. Niemiecki lider ze świetnymi wynikami w Polsce

Rowery dają zarobić. Niemiecki lider ze świetnymi wynikami w Polsce

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

Polska przed wielką szansą. Takiej inwestycji jeszcze nie było

"Konieczne są inwestycje i kształcenie nowych kadr". Zakończył się Local Trends

NASZ PATRONAT
"Konieczne są inwestycje i kształcenie nowych kadr". Zakończył się Local Trends